lørdag 16. desember 2017

6 enkle og kjappe julekort

I dag vil  jeg vise frem seks enkle kort jeg har laget med samme die. Quilte-die'n til Die-Namics gjør så mye på kortet at de ikke trenger noe særlig pynt. Jeg har stanset ut samme die i ulike mønsterark fra Kaiserkraft (Letters to Santa) og i kraft og hvit kartong.

Jeg har pyntet enkelt med snøfnugg fra Maya Road og tekstdies fra Papirdesign. Panelet med mønsteret og tekst er satt på foamtape for litt dybde. I midten på hver "rose" er det en stor halvperle (eller bling) i ramme. Enkelt og greit.

Snøfnuggene er opprinnelig grå chipboard. Disse har jeg malt med Distress Paint og dyppet i Distress glitter. En liten bling midt i gir det lille ekstra.


En (relativt) rask måte å lage flere julekort på samtidig. Innsidene har jeg ikke tatt bilde av da de allerede er skrevet i. 


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Kort o Manias utfordring #188: jul i tradisjonelle farger
- Papirlosjens desemberutfordring: jul/vinter
- Scrappiness' utfordring #11: vinter og snø
- Kreativ Scrappings utfordring #11: jul i rødt eller blått
- Papirplanetens desember- og januarutfordring: jul i valgfrie farger


2 kommentarer:

  1. For noen nydelige kort! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #jul
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett