søndag 10. desember 2017

Blått julekort publisert i Ett Trykk

Hei alle sammen! Jeg har jobbet nattevakter i det siste og har derfor vært litt fraværende. Nå er jeg ferdig med de på en stund og kan vise frem et nytt kort publisert i Ett Trykk. Dette var med i desemberutgaven i fjor og oppgaven var en skisse.

Bakgrunnen er laget med Distress Ink i to ulike blåfarger. Først punchet jeg ut en sirkel som skulle være månen. Så embosset jeg trær nederst og nissesleden i svart samt teksten i hvitt. Så har jeg brukt en stensil fra Memory Box og modelling paste til stjernene. Tre små bling i kanten på månen ble eneste pynten på dette kortet.

Stemplene er fra North Star Design.

Ved å embosse stempelet ser det nesten ut til å stå litt opp fra kortet. 

Enkle innsider med stempler fra North Star Design


Nå begynner vel de fleste å bli ferdig med julekortene, så det kan jo være greit å lage noe enkelt til slutt? Jeg har ikke laget så mange julekort i år, men har flere igjen fra tidligere år. Disse skal bli sendt ut til uka :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar