onsdag 6. desember 2017

Tag publisert i Ett Trykk

Jeg ligger litt på etterskudd... Her er en tag som ble publisert i augustnummeret i Ett Trykk. Jeg har malt et såkalt sangkort med hvit Gesso. Et sangkort er et stort, tykt kort (ca 10x15 cm) med kjente barnesanger på. Tekst på ene siden og bilde på den andre. Jeg brukte de mye da barna var små, men de siste årene har de bare støvet ned. De fleste er "ryddet" bort, så det var ikke så mange igjen....

 Jeg måtte male med Gesso 3-4 strøk for at ikke bakgrunnen skulle skinne gjennom. Så har jeg sprayet med Dylusion spray, limt på litt washitape fra Tim Holtz (noter) og arkbiter fra en gammel bok og stemplet rett på bakgrunnen (tekst fra Kort og Godt, noter og stjernehale fra North Star Design). Har brukt diverse resteark fra Pion og Kaiserkraft og en stor blomst fra Prima.

Bannerstripene er bare revet og bøyd litt i enden for litt struktur.

Det er litt osteklut på kortet også, men det var visst vanskelig å ta bilde av. Går i ett med bakgrunnen her...

Bakside med plass til å skrive på. En rest fra et Pionark.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar