fredag 22. mars 2019

Tre kjappe konfirmasjonskort til jentene

For noen dager siden viste jeg frem tre kjappe konfirmasjonskort med resteark til gutta, i dag er det jentene sin tur. Har brukt det samme opplegget med gratisbilder fra nett (fortrinnsvis Pinterest), enkel pynting og bare resteark fra Papirdesign.

Det første kortet er i lillatoner. Tekstdie fra Papirdesign og blomster fra WOC.

Synes ikke så godt på bilder som i virkeligheten, men bilde og tekst er montert på limputer.

Enkle innsider med skrivefelt på ene siden og stempel og enkel pengelomme på den øverste. Jeg lager alltid innsider på kortene mine, jeg synes ikke de er ferdige hvis det ikke er noe inni. Og så synes jeg det ser rart ut å ha en veldig pyntet forside og helt blank inni. Jeg liker at det er en sammenheng på hele kortet. Men på de aller enkleste kortene lager jeg som oftest bare en innside, den med skrivefelt.

Neste kort i lys rosa. Har brukt den største tag-die'en til Rayher rundt motivet. og MS-punch på det ene panelet.

Limputer under bildet her og.

Samme enkle innside med pengelomme og skrivefelt.

Siste kort ut med rosa og grå detaljer. Tekstdie fra Papirdesign, kantpunch fra Martha Stewart og blomster fra WOC. 

Innsider.

Her er alle tre kortene samlet. Brukte ikke lang tid i det hele tatt på disse, ca 1,5 timer tenker jeg. Går kjapt når man har bilder klare og resteark som det bare er å plukke fra :-)



Håper disse kortene kan være til inspirasjon til den snart forestående konfirmasjonssesongen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar