onsdag 6. mars 2019

Lilla konfirmantkort

Hei, sammen! Her har jeg laget et enkelt konfirmajonskort i lilla med produkter fra Papirdesign og Huldra designstudio.

 Jeg har brukt mønsterark og en tekstdie fra Papirdesign. Sommerfuglene og teksten er fra Huldra designstudio. Sommerfuglene er farget med Copics, teksten er embosset i hvitt. Enkel pynt med kun noen blanke juveler fra Pretty Pink Posh. Tekstdie'en er montert på limputer, det samme er tekstbanneret nederst. Her har jeg stanset ut teksten med en bannerdie fra Lawn Fawn


Jeg har brukt følgende farger på sommerfuglene:
Blått: B39, 37, 34, 32
Lilla: RV66, 63, 00
Gult: YR14, Y08, 02

Innsider med tekster fra Huldra design og Papirdesign. De små blomstene er også fra Huldra design og er stemplet med Distress Ink Dusty concord og Milled lavender. Øverst har jeg stanset ut en gavekort (- eller penge-)holder. Det er fra et sett fra Papirdesign. I dette settet har du flere muligheter til å lage mulighet for å gi bort penger eller gavekort.


Ønsker dere en fin dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar