fredag 25. september 2020

Pyntet twistpose

Hei, alle sammen! For noen år siden var jeg aktivt med på lokale julemarked og brukte store deler av sensommeren og hele høsten til julegaveproduksjon. Det gikk i noen år, men nå har jeg sluttet med det. Det ble rett og slett for mye samlebånd-produksjon og jobb med å få solgt produktene. Det fine var jo at jeg hadde alltid en gave i bakhånd når vi skulle bort, eller som en ekstra liten julegave. Gaver med alle typer sjokolade er jo veldig populært å gi bort. Hvem liker ikke sjokolade, liksom?? Ingen jeg kjenner, i hvert fall... :-)

Denne posen ble imidlertid laget til en som spiller håndball og er en liten solstråle. Da passet det fint med herlig gult ark og matchende blomster :-) Og jeg er sikker på at teksten stemmer ganske bra: Sjokolade kurerer alt..... :-D

Mønsterarkene er fra Papirdesign, her er det bare brukt restepapir. Stemplene er fra North Star Design og er veldig treffende. Tekstpanelet er stanset ut med dies fra My Favorite Things. Blomster fra Wild orchid crafts. 

Måtte bytte lukkemekanisme fra borrelås til magnet, da magneten holdt klaffen bedre på plass. Hadde jo glemt at jeg skulle lage en ny mal fra sist jeg lagde en slik pose. Jaja, kanskje jeg husker det neste gang? :-)

Baksiden med plass til en personlig hilsen.



Håper du får en skikkelig kreativ dag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar