torsdag 1. oktober 2020

Konfirmasjonskort med fantasy-tema

Det er på tide med ny utfordring fra Copic Marker Norge! Tema er som vanlig ALT ER LOV, men om du følger designteamets tema får du et ekstra lodd i hatten. Denne gangen har vi valgt å fokusere på VINGER.

Jeg har laget et kort til en konfirmant som er veldig glad i fantasy, manga og japansk stil. Hun tegner mye selv og er utrolig flink! Dermed måtte mitt kort ha et litt fantasy-tema med stort fargelagt motiv og ikke så mye pynt og stæsj. 

Jeg har valgt et motiv fra Molly Harrison - Electra Fae. Følgende farger er brukt:
Hud: E04, 11, 21, 00, 000
Hår: E49, 18, 08, 97
Vinger: BV00, V01, 000, 0000
Kjole: BV17, 13, 02, 000, BG09, 05, 00, V06, 04, 01, 000
Måne: BV20, 02, 00, 000 + blender
Kule: E23, Y19, 00
Bakgrunn: 110, C9, RV99, 69, 34, 29, R27, 24, YR16, Y15, 11 + blender

Prikkene er laget med blenderen. Har laget sirkler ved å gni tuppen mot papiret og dyttet fargene vekk slik at det blir flekker. På bakgrunnen måtte det litt sterkere lut til. Her har jeg brukt en q-tip dynket med blender og laget større flekker. Har gått over hele bakgrunnen flere ganger både med q-tip og blenderen for å lage godt med liv i fargene. 

Innsider med tekster, skrivefelt og pengelomme. Har knapt nok laget et konfirmasjonskort uten denne die'en fra Papirdesign. Den har virkelig gitt valuta for pengene! :-) 

Stempler fra både Papirdesign og Norsk Stempelblad. Dottene er fra Papirdesign. Skrivefeltet er stanset ut med die fra My Favorite Things. Bruskorken har jeg kjøpt hos kuttut.com, oppå stempelet har jeg limt en 1" epoxy-sticker med glitter.



Ønsker dere alle en kreativ dag! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar