lørdag 10. oktober 2020

Blått julekort med snøfnugg

Hei, alle sammen! Her har jeg laget et enkelt julekort i blått og sølv. Det blir ganske så lekkert sammen, synes jeg :-) Blått er kjempefint til julekort og er en farge jeg bruker mye! :-) Jeg har laget et lignende kort tidligere, det kan du finne her. Dette er laget fra samme skisse, men forenklet en del.

Arkene er fra Julenatt-serien. Hovedfokuset er på snøkrystallen og teksten. Resten av kortet er superenkelt. 

Snøkrystallen er stanset ut i hvit mosegummi og glitterkartong fra Søstrene Grene. Juleklem er stanset ut fire ganger og limt oppå hverandre. I tillegg er teksten montert på limputer for ekstra dimensjon. Det synes jeg er viktig på et kort med så elementer. Det må være noe som øynene lett hviler på.

Her ser man bedre høyden i kortet. Det ene panelet med mønsterark er montert på foamtape.

Innsidene med stempler fra Papirdesign og skrivefelt stanset ut med dies fra Cottage Cutz - Nested wacky stitched rectangles.


Ønsker alle en skikkelig kreativ dag. Kanskje du også har startet på julekortene dine?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar