mandag 14. september 2020

Mannen i huset har bursdag!

I dag har mannen i huset bursdag! Og i den anledning har jeg selvfølgelig laget et kort. :-) Jeg liker å lage herrekort, dette ble imidlertid litt enklere enn mange andre jeg har laget. Her ville jeg ha fokus på motivet.

Alle produkter på forsiden er fra Papirdesign, bortsett fra motivet. Det er fra Make it Crafty - Brian drinking water. Skulle ønske jeg hadde kjøpt flere motiv i denne serien før de la ned butikken, jeg synes disse er herlige. :-) Dette motivet er veldig passende for mannen, tror han ville synes trening var mye morsommere hadde han kunnet drikke øl i stedet for vann under trening :-D

Motivet er stanset ut med vimpeldie fra Papirdesign og farget med følgende farger:
Hud: E13, 11, 21 ,00 ,000, R93 i kinn
Grått: W8, 5, 3, 1, 0, 00
Grønt: BG99, 96, 93, 90
Beige: E25, 23, 21, 71, 70
Ølglass: C3, 1, YR27, 24, 21, Y32
Bakgrunn: G28, 85, BG99, YG99, E71, 70, B000, 0000

Slips og bart er fra samme sett, bartene er montert på limputer. Gratulerer er delvis montert på limputer, slik at den ligger plant. Vimpeldie'en er også montert på limputer. Både limputer og foamtape er noe jeg bruker flittig. Bruker det stort sett på alle kort jeg lager. Liker at det blir litt dimensjon i kortene og at de ikke blir så flate. :-)

Innsider med stempler fra Kort og Godt. 100% mann er annengangsstemplet med grå stempelpute for et svakere trykk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar