lørdag 1. februar 2020

You make my beaker bubble (DT CMN)

Hei! I dag er det tid for ny utfordring hos Copic Marker Norge! Det er lov til å delta med hva du vil, men et ekstra lodd i hatten får du om du følger designteamets tema som denne måneden er RØDT. Siden vi nærmer oss Valentines day, tenkte jeg å bruke et stempelsett jeg har lengtet etter å bruke leeenge.

Jeg tror ikke det finnes et mer perfekt stempelsett for en bioingeniør! Passer jo perfekt til kjemi-ingeniører og andre som jobber på et laboratorium også. "You make my beaker bubble", altså jeg tror nesten jeg er litt forelsket! :-D

Stempletsettet heter Cute Chemists og er fra My Favorite Things. Og disse er jo virkelig søte! De er farget med no lines-teknikk, noe jeg synes gir et mye mykere og mer naturlig uttrykk.

Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E04, 13, 11, 00, 000 (R22 og 21 i kinnene)
Hår jente: E49, 47, 44, 43
Hår gutt: E57, 55, 53, 51
Frakk: N4, 2, 0
Sko: W10, 8, 5
Turkis: BG13, 11, 10
Grått: N6, 4, 2, 0/W5, 3, 1
Rødt: R39, 37, 35, 32, 30 (R89 som mørkest på kolben til høyre)
Turkis reagens: BG78, 18, 49, 45
Bakgrunn: C9, B69, BG78, 75, 72, 71 (egenlaget)
Gulv: E35, 33, 31

Teksten er embosset med hvitt, på bakgrunnen brukte jeg C9 for å få samme farger som på motivet. Samme på rammen rundt panelet.

Har brukt hvit gelpenn på skinnet i flaskene (samt BG10) og Glossy accent på hjertene for dimensjon. I bakgrunnen har jeg prikket med blender og laget noen hjerter ved å trykke blenderen ned i arket. Må gjøre dette flere ganger på mørke farger. Jeg har også stemplet et kjemisk symbol-stempel i bakgrunnen med vannmerkepute. Denne gir ikke noen farge, men den synes litt og gir fin tekstur til bakgrunnen.

Personene og teksten er montert på limputer for dimensjon.

Innside med skrivefelt. Mange kule tekster på denne stempelplaten! Her har jeg stemplet med Distress Oxide Peacock feathers og Iced spruce.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar