søndag 2. februar 2020

Flaskeskjuler

Hei! I dag er det en ny flott dag og ny utfordring hos Papirdesign! Denne måneden har vi fokus på gaver. Så lag en gaveeske, gavepose, pengelomme eller noe annet til å putte en gave oppi. Tiden går fort mot konfirmasjonssesongen, dåp er det hele året, bryllup mot sommeren osv så her er det bare å sette i gang! :-)

Jeg har laget en vinskjuler, eller flaskeskjuler, om man vil. Jeg har hatt en mal liggende i årevis (lagde flere slike til julemarked for noen år siden). Denne rommer en prosecco-flaske, så den er bittelitt bredere enn en vanlig vinflaske. Denne flasken er alkoholfri, kjøpt i den lokale blomsterbutikken. Har smakt den selv, og den var veldig god ;-)

Jeg har brukt ark fra serien "Bryllupsfest". Den er stor favoritt her. Bruker den masse til bryllupskort! Jeg har brukt gullark fra Søstrene Grene i stedet for en kontrast-kartong under arkene. Passer fint til bryllupstemaet :-)

Stemplene er fra stempelplaten "Ektepar" og inneholder flere tekster som er litt på kanten :-) Men veldig morsomme. Her har jeg brukt de mer tradisjonelle tekstene.

Tag'ene er festet i en liten lenke som er knytt fast i sløyfebåndet øverst. Jeg har stanset ut tag'ene i gullkartong og mønsterark også, har bare klippet de til slik at de passer fint på den store tag'en. Har brukt baksiden av det ene arket her. Morsom tekst på baksiden av den ene tag'en. Veldig treffende, ikke sant? :-) Tekstdies stanset ut i hvitt og gull om montert på limputer.


Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:
PD 18451 Champagne i glassene
PD 18453 Brudemars

Stempler:
PD 18387 Ekteskap

Dies:
PD 18415 Hallo (tags)
PD 18467 Hjerte 4 (Bryllup)
PD 18462 Til lykke med dagen
PD 17263 Kjære brudepar

Pynt:
Sløyfebånd bryllup, beige
Roser hvite 12mm, 18mm
Grå sweethearts
Hvite knopper
perler
limputer





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar