lørdag 15. februar 2020

Til brudeparet

Jeg lager en del kort på bestilling gjennom hele året, og dette er et av de. Til et brudepar som hadde turkis og gull som farge. Bestiller ville også ha med bilde av paret. Turkis har jeg ikke så mye av, fant jeg ut. Men etter å ha lett litt, fant jeg et ark fra Maja Design som passet.

Mønsterarket er fra serien Denim & Friends og jeg har brukt begge sider av arket. Det gir dermed litt utfordringer for å ha nok ark til hele kortet når man bare har ETT mønsterark, men ved litt kreativ tenking, løste det også seg. De mindre panelene er stanset ut fra de større og dermed får man utnyttet arket maksimalt.

De store blomstene er fra Prima, de mindre er kjøpt i Thailand på ferie. Rammen rundt bildet er fra Marianne Design, hjertene er fra Crealies og teksten er fra Scrapmagasinet. Det midtre panelet er stanset ut med en die med sømkant. Teksten er stanset ut med bannerdie fra Lawn Fawn. Bildet og tekstene er montert på limputer for dimensjon. Har brukt gullark fra Søstrene Grene til alt av gulldetaljer.

Innsiden med stempler fra Papirdesign og North Star Design. 
Pengelommen er en die fra Papirdesign.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar