torsdag 16. januar 2020

Til en god venn

Her er et kort jeg har laget med litt restepapir. Det er godt å bruke av denne haugen noen ganger, skulle bare ønske jeg gjorde det oftere! :-) Her er det første kortet jeg lagde med de samme arkene :-) Dette kortet ble i samme gate, men uten motiv denne gangen. Her hadde jeg lyst til å ha på masse blomster, så da ble det slik :-)

Mønsterark er fra Prima - Santorini-serien. Rammen er fra Spellbinders - Floral ovals, chiboard fra Wycinanka, stempler fra Norsk Stempelblad og Kort og Godt, charms fra Korthobby. Rser fra WOC og de andre blomstene fra Prima.

Rammen er montert på foamtape så det blir litt dimensjon. Alle kanter er rufset litt.

Innimellom blomstene har jeg limt på noen art stones fra Prima. Disse kan males, svertes og fyller godt opp små mellomrom mellom blomster og annen pynt. Ofte brukt til mixed media-prosjekter, men kan jo fint brukes til andre ting også :-)

Innsider med skrivefelt og et stempel fra North Star Design.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar