tirsdag 28. januar 2020

Livet smiler!

Hei alle sammen! I dag blogger jeg for Papirdesign med et skikkelig rosa kort. Det har visst blitt en del rosa kort i bloggen min i det siste.... Det neste blir i litt andre farger, jeg lover :-) Jeg har laget et rimelig enkelt brettekort denne gangen. Mange sider å pynte, det er moro :-)

Jeg har brukt noen herlige ark fra serien Vårstemning. To mønsterark, det er brukt både på forsiden og baksiden. Det gikk med to hvite og to rosa Bazzill også. Og da har jeg stanset ut de mindre panelene fra de større; ellers hadde det nok gått med mye mer! :-)

"Livet smiler" er montert på limputer for at teksten skal stå litt opp og være plan. Jenta er stanset ut i glittermosegummi.

Her er det minste panelet brettet ut og disse sidene kommer frem. "Grip dagen" er også stanset ut i glittermosegummi. Nesten alle stempler på kortet er fra Smil-platen til Papirdesign.

Kortet brettet ut igjen og det som pleier å være forsiden på et kort kommer frem. Jeg valgte å feste utbrett-delen til den bakre innsiden på dette kortet.

Her er hele kortet brettet ut. "Glad i deg" er stanset ut i glittermosegummi. Skrivefelt i midten og de to utbrettsidene til høyre. På skrivefeltet har jeg stemplet "Gratulerer" med Distress oxide (Picked raspberry) og Distress Ink (Spun sugar) oppå for å duse ned den sterke rosafargen litt. Til dette har jeg brukt Misti'en, den er genial når man skal stemple noe flere ganger :-)



Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:
PD 1900016 Rosa på ball (baksiden)
PD 1900024 Tohjuling, rosa

Stempler:
PD 19103 Smil 
PD 18476 100 år

Dies:
PD 1900040 Frøken
PD 1900041 Glad i deg
PD 1900047 Livet smiler
PD 19192 Grip dagen
PD 16211 Ramme (stjerner)
PD 17311 Sirkler

Pynt:
PD 1900063 Søtere (button)
Perler rosa
Limputer



3 kommentarer:

  1. Digger rosa så det gjør meg ikke noe med flere i den fargen nei :) nydelig kort, og de tekstene var så fine! er det en av nyhetene? går ikke an å se på linken .

    SvarSlett
    Svar
    1. fant stempel nå...litt sånn "tenk at jeg ikke har sett den moment :D"

      Slett
  2. Nydelig rosa kort!! Dette er skikkelig lekkert!! - og jeg som ikke liker rosa Hihihi... det sier bare litt om hvor bra dette er når JEG synes et rosa kort er Nydelig :)

    SvarSlett