fredag 24. januar 2020

Te-dispenser

Jeg er ikke en kaffedrikker, har aldri lært meg å like dette svarte gullet. Derimot drikker jeg te. Her er det så mye å velge mellom av smaker og typer! :-) Jeg har laget en tepose-dispenser som jeg har planer om å gi bort. En fin venninnegave til noen som også er glad i te :-)

Arkene er sponset av Dairy Hill Vintage Shop (Dairy Hill i dagligtale), et lite lokalt skattkammer av en butikk! Her får du masse antikviteter og pynt, redesignede møbler (som også lages på bestilling), diverse hobbyprodukter og en hel haug scrapperelaterte produkter for oss papirgale. Noe for enhver smak, altså! :-)

Malen fant jeg på nett for leeeeenge siden, jeg har tatt utgangspunkt i Marianne Skjeldstad sin, men måtte gjøre en del endringer ettersom teposene har andre mål nå enn for noen år siden. Lokket er også litt annerledes enn malen.

Mønsterarkene er fra Maja Design - Little street café. Jeg har brukt arkene Tea please (baksiden) og Joyful samt arket med diecuts. En flott serie med ark som kom helt på tampen av 2019. Her går det i te og kaffe, så denne serien er ikke spesifikk for en sesong, men kan brukes hele året. Kan jo brukes til mange anledninger også ettersom flere av arkene bare har fine bakgrunnsmønster. 

Alle stemplene er fra Papirdesign, fra stempelplaten med kaffe og te og passet jo perfekt til denne anledningen :-) Blomster er fra Wild orchid crafts (noen av rosene er kjøpt i Thailand) og charms fra Korthobby. Kanten på lokket er stanset ut med MS-punchen cherish.

Alle kanter er rufset med distressing tool fra Prima. Åpningen er kuttet til med skalpell og buen er rammet inn med en scallop oval ramme fra My crafty times. Banneret på siden er stanset ut med bannerdie fra Lawn Fawn.

Motivene er fra et utklippsark i serien. Stripen med te-kjeler midt på er baksiden av produktlinjen fra et av arkene.

Det er plass til mange poser te i denne, her har jeg bare fylt opp ca halvfullt. Det holder til mange kopper med varm drikke :-)



2 kommentarer:

  1. Flott dispenser 😍
    Lengter mot vår og tulipanar når eg ser slike nydelige farger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :-) Ja, hadde vært fint med vår nå :-D

      Slett