søndag 26. januar 2020

Til dåpsbarnet

Dette kortet er laget på bestilling og jeg hadde helt frie hender med hva jeg skulle lage. Noen ganger er det nesten vanskeligere, men jeg hadde lyst til å fargelegge motivene fra denne stempelplata fra My Favorite Things.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign - Lille gull-serien. Ballongcharm'en er fra Korthobby, bokstavene fra Scrapmagasinet. Rammen rundt motivet er fra Amy Design. 

Blomster er fra WOC, smokken er en charm fra Papirdesign.

Jeg stemplet motivene med en lys stempelpute fra Simon Says Stamp - Fog. Denne er veldig lys grå og passer fint til no lines-fargelegging. Følgende farger er brukt: 
Grå: W3, 1, 00 (W8 og 5 på øyne)
Orange: YR12, 02, E53
Rosa: R85, 83, 81 (RV00)
Brun: E49, 47, 44, 42 (40)/ E57, 55, 53, 51
Motivene er stanset ut med tilhørende dies i settet.

I bakgrunnen har jeg brukt en stjernestensil fra Tim Holtz - Falling stars. Stjernene er svertet med Memento Gray flanell. Jeg har skaffet meg noen supre blending koster fra Taylored expressions. Et sett med 12 børster med fargekodede håndtak. Hodene er supermyke børster og det er en drøm å sverte med de. Fargene blir så jevne og fine!

Innside med skrivefelt. En liten barnevogn og flere klosser passet i hjørnet.



2 kommentarer: