onsdag 3. juli 2019

Til en jubilant

Her har jeg laget et kort til en jubilant (nok en gang). Denne gangen til en kollega som fylte 60. Siden jeg jobber på sykehus som bioingeniør, passet det fint å bruke dette stempelet fra Art Impression, selv om det er en sykepleier. Vi går jo likt kledd selv om vi er ulike yrkesgrupper.

Jeg har brukt mønsterark fra Dovecraft - More or less, en arkpakke med 12x12"-ark. Her er det mye farger og mønstre i skikkelig spreke farger! :-) Bakgrunnen har jeg tegnet selv og er inspirert av utsikten vi har ut fra avdelingen. Første gang jeg har prøvd å tegne vinduer og vinduskarmer så det var jo en ny erfaring.

Ellers på kortet har jeg brukt en liten tekst fra Huldra designstudio. Bak denne er en stjerne fra Rayher. Jeg har pyntet med enamel dots fra Webster's page her og der og splattet med litt blekk for at alt ikke skal bli så stramt. 


Motivet er stanset ut med en firkantdie fra Die Namics. Jeg liker den sømkanten rundt. Panelet er montert på limputer for litt dimensjon. Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E04, 13, 11, 01, 000, RV21
Hår: W5, 3, 1
Klær: C3, 1, 00, BG70
Gult: YR16, Y38, 15
Bakgrunn: YG13, 11, B01, 000, BG0000
Gulv: E79, 77, 74, 71

Innsidene er med stempler fra Norsk Stempelblad.

Baksiden med litt resteark.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar