søndag 28. juli 2019

Blomsterkort med no lines-fargelegging

Hei alle sammen! Dette er mitt siste kort denne uka for Copic Marker Norge. I dag vil jeg vise dere et veldig enkelt (men tidkrevende) kort med no lines-fargelegging. Jeg synes dette gir et mer naturtro uttrykk, så selv om det kan være vanskeligere å fargelegge med veldig svake linjer, velger jeg ofte denne måten.

Jeg har brukt motiv fra Indigo Blu - Rose Blush. Paljetter fra Prety Pink Posh og Rayher. Tekst fra Huldra design.

Motivet er stemplet med Hero Arts Vanilla blekk. Her blir strekene meget svake, og det kan være lurt med godt lys når man fargelegger. :-) Jeg har brukt følgende farger:
Rosa blomster: RV99, 95, 93, 91
Lilla blomster: V99, 95, 93, 91
Rosa småblomster: RV69, 66
Blomsterkjerne: E49, 47, 44
Blader: G99, YG67, 63, 61
Bakgrunn: E43, 42, 40



2 kommentarer: