lørdag 22. juni 2019

Enkelt konfirmasjonskort til gutt

Dette er faktisk et av de siste konfirmasjonskortene fra meg så langt i år. Det har vært en særdeles produktiv vår! Og siden jeg har hatt som mål å ta et dypdykk i restepapirbunken, er dette kortet nok et produkt av resteark ;-)

Det er alltid kjekt å ha noen kort på lur, så navn kan settes på når kortet får en mottager. Jeg har brukt ark og tesktdie fra Papirdesign og silhuettdie fra Kort og Godt. Gutten og teksten er montert på limputer og arkene er rufset lett i kantene.

Jeg bruker mye limputer på mine kort. Liker å få litt dimensjon her og der. 

Innside med pengelomme og stempler fra Papirdesign. De aller, aller fleste konfirmanter får penger i gave. Det er det de helst vil ha også. Tror ikke jeg har laget et eneste konfirmasjonskort i år uten pengelomme! :-)


Ønsker å delta i Papirdesigns juniutfordring med dette kortet: Ungdommelig


6 kommentarer:

  1. Å jobbe med arka fra restepapirbunken er mitt mål også . Du har klart å lage et kjempefint konfirmasjonskort av resteark , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så fint og stilrent kort til konfirmanten. Takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  3. Stilig kort! Og så flink du er som har fått brukt av rester! Alltid godt det! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  4. Flott kort. Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign hilsen DT May-Britt

    SvarSlett
  5. Av og til er det enkle det beste, det er i alle fall min mening og dette kortet beviser det. Tusen takk for at du deltar hos oss i Papirdesign i juni. Klem fra Linda

    SvarSlett