mandag 18. mars 2019

Kort med alkoholblekk igjen. Bidrag til februarnummeret av Ett Trykk

Dette kortet er det siste jeg skal vise frem av de som ble publisert i februarnummeret av Ett Trykk. Og jeg må nok innrømme at dette kortet ble en liten favoritt. Her har jeg embosset oppå bakgrunnen og det synes jeg ble skikkelig fint.

Her har jeg brukt flere farger enn på andre kortene, litt dusere farger. Lilla, blått, turkis, orange og gult. Og gode doser med Copic cleaner. Har brukt en pensel litt her og der for å blande fargene litt i hverandre, men ikke for mye. "Smile" er en die fra Pink & Main kjøpt hos Hobbykunst. Den er stanset ut i svart glittermosegummi. Teksten under er fra Clearly Besotted og er embosset i svart.

Etter at bakgrunnen hadde tørket embosset jeg et blomsterstempel fra Avery Elle i hvitt. Har stemplet og embosset to ganger for å dekke hele panelet. Jeg hadde ikke prøvd dette før nå, men jeg likte veldig godt hvordan resultatet ble!

Litt nærbilde av kortet og embossingen. Kult, ikke sant?

Her er de tre kortene samlet. Det blir definitivt flere kort med denne teknikken herfra, for dette var moro :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar