lørdag 22. desember 2018

Adventskalender - Hobbykunst 22. desember

Siste innspurt på juleforberedelsene nå, og kanskje har du rukket å pakke inn alle julegavene? Her har jeg litt inspirasjon til enkle pakkelapper.

Jeg har brukt denne tag-die'en til Papirdesign og stanset ut i kraftkartong. Nissene er fra Stamping Bella og er stemplet på Perfect colouring paper, farget med Copics og klippet ut. En snøfnugg-stensil i bakgrunnen med hvit akrylpaste. Teksten er fra Huldra designstudio og jeg har maskert teksten slik at jeg kunne stemple den over to linjer, i stedet for én. 

På baksiden av pakkelappene har jeg stemplet Til og Fra. Tekstene finnes på denne stempelplaten, men som "Til dere" og "Fra oss". Derfor har jeg maskert de andre ordene for bare å få med de to ordene som skulle være med her.

Nissene er farget med Copics i følgende farger:
Blått: 100, B99, 97, 95, 93
E11, 01, 000, R20
C3, 1



2 kommentarer:

  1. Digger de nissegnomene her 😍! Søte navnelapper! Ønsker deg en super juleferie, Heidi 😍!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ellen. Håper dere også får en super jul! :-)

      Slett