mandag 24. desember 2018

Adventskalender - Hobbykunst 24. desember

I dag er selveste julaften og jeg har, som i fjor, fått æren av å vise dere årets siste julekort for Hobbykunst. Først vil jeg takke alle som har besøkt bloggen min gjennom året, jeg håper at neste år blir like bra! Det er alltid hyggelig med kommentarer på kortene jeg viser frem, det setter jeg stor pris på. Så derfor vil jeg gi en skikkelig god juleklem fra meg til deg! :-)

Stemplene er fra Pretty Pink Posh - Elegant Holly og er farget med Copics i følgende farger:
Rødt: R39, 37, 24, 22
Grønt: G29, 99, YG67, 63, 61, 23
Bærene har fått et lag med Glossy accent

I bakgrunnen har jeg stemplet dette bakgrunnsstempelet fra My Favorite Things og svertet med Distress Ink gjennom en stensil oppå. Så har jeg pyntet enkelt med rød og brune dotter fra Papirdesign og gjennomsiktige stener fra Pretty Pink Posh.

Snøfnugget under kristtornen er et gammel fra Maya Road. Det er chipboard og opprinnelig grått, men jeg har malt det med hvit Distress paint og dyppet i ditress glitter. 

Teksten er fra Norsk Stempelblad, fra stempelplaten Julehilsen mini. "Juleklem" er stemplet med brun Archival Ink, men "fra meg til deg" er embosset i hvitt på brun kartong. Stemplene er så stanset ut med Lawn Fawn Every Sentiment Banner. 


Håper julen bringer mange gode stunder inn i hus og hjem med familie og venner og at dere tar godt vare på hverandre. Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år! 

Stor juleklem fra  




2 kommentarer: