mandag 3. desember 2018

Adventskalender CMN 3. desember

Hei alle sammen! I dag vil jeg vise dere et enkelt kort med egenlaget bakgrunn. Bakgrunnen er laget med Distress oxides, og det er enkelt å blende disse fargene

Ti bakgrunnen har jeg brukt følgende farger: Tumbled glass, Faded jeans og Stormy sky. Stempelet med bilen er fra Huldra Designstudio og det kan du finne her. Snøfnuggene er også fra Huldra design og de kan du finne på denne stempelplata. De er embosset i hvitt med super fine embossingpulver.
Til bakke har jeg brukt Lawn Fawn stitched hillside borders og her har jeg kombinert to stempler fra julebil-plata. Den øverste linjen er stemplet vanlig og "juleglede" er embosset i sølv. Syntes det passet fint til den blå himmelen.

Det fremste panelet (med teksten) er montert på foamtape for litt dimensjon.

Jeg har stemplet stempelet med en grå stempelpute (Memento London fog), først en gang på et kladdepapir, så annen gang på det jeg skulle fargelegge. Da blir det et veldig svakt trykk, nærmest som no-lines. Linjene på stempelet synes ikke etter fargelegging.

Stempelet er farget i følgende farger:
Rødt: RV99, R59, 56, 46
Grønt, G99, 29, 46, 43
Gult: YR16, Y17, 15, 11
Svart: 100, C9, 7, 5, 3
Grått: C5, 3, 1 00

Til slutt har jeg hatt Glossy accent på juletrekuler og lykt på bilen. Hvite detaljer er laget med gelroll-penn. 

Med embosset tekst og snøfnugg, synes jeg ikke at dette kortet trengte noe mer pynt. Et slikt kort er det enkelt å lage flere av hvis man har behov for det. Enkelt og greit :-)


Ønsker alle en super kreativ dag videre :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar