mandag 9. juli 2018

Tåteflaskekort

Hei! Nå tenker jeg det er mange som er på ferie, håper dere har masse sol og varme og lange late dager med venner og familie :-)

Her har jeg laget et tåteflaskekort til ei lita frøken. Jeg fikk bestilling av en kollega på jobb som hadde blitt bestemor igjen. Det er jo hyggelig å lage kort til ulike anledninger :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign - velkommen lille venn. Fikk faktisk brukt ett helt ark på hele kortet (brukt både forside og bakside) og har da pyntet alle fire sider :-) Motivet har jeg funnet på Pinterest og er stanset ut med dies fra Mye crafty times. Blad-dies er fra Creative expressions - Laurel leaves. Blomster fra WOC og NSD (mørkerosa) og små bling fra Rayher. Litt osteklut under motivet og en charm festet i litt flosstråd nederst. Noen prikker med perlepenn her og der og bokstaver fra Scrapmagasinets alfabetdie. Alle kanter er rufset til og svertet med Distress Ink - walnut stain.

Teksten øverst er fra North Star Design og er limt på med limputer. Det samme er motivet, men det kommer ikke like godt frem på bildene. 

Innsider med tekst fra North Star Design.

Enkel bakside med resten av arket og personlig stempel



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar