søndag 1. juli 2018

CMN #98 moodboard juni - team 2

I dag er det på nytt tid for litt inspirasjon til  den pågående utfordringen hos Copic Marker Norge. Vi driver fortsatt med moodboards og det er så lett å la seg inspirere av disse! Utfordringen finner du her. Månedens moodboard er dette:


Jeg har latt meg inspirere av fargene og den deilige smaken av sommer, sol og varme. Vi drar om ikke lenge til Thailand så det er nedtelling i huset her om dagen :-) Her er mitt bidrag til utfordringen:

Jeg har brukt stempel fra Your Next Stamp - Fred and Ginger. Disse syntes jeg var skikkelig kule og passe herlige til et sommerlig kort :-) 

Jeg har brukt følgende farger:
Flamingo: RV06, 04, 02, 00
Ben: YR02, 00, RV02, 00
Giraff: YR02, 00, Y15, 11, E25, 21
Øyne og bakgrunn: B000, BG0000
Øynene har fått et tykt lag med Glossy accent :-)

Mønsterark er fra Doodlebug - Sweet summer. Skikkelig fargesterke og kule ark! Teksten er fra Lawn Fawn og består av en stempelplate og tilhørende dies. Mange variasjonsmuligheter på denne!


Rammene er fra Pretty Pink Posh (oval) og My Favorite Things. Den ytterste rammen er egentlig kvadratdie, men jeg har stanset den delvis ut to ganger slik at den passet til kortet. Ovalen er stanset ut fem ganger (en i mønsterpapir og fire i kraftkartong) for å få tykkelse på den. I bakgrunnen har jeg brukt en stensil fra MFT (sunrise radiating rays), svertet svakt med Distress Ink Tumbled Glass først, og farget oppå med Copics. Skyene er fra Lawn Fawn

Innside med tekst fra Your Next Stamp




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar