torsdag 12. juli 2018

Kondolansekort

Her kommer et kjapt  kondolansekort jeg fikk bestilling av fra en kollega. Fra den ene dagen ti den andre... :-) Jeg holdt egentlig på med noe annet, men fikk rasket sammen et kort med restearkene som lå på pulten da. Noen ganger kan man jo være glad for at man ikke er så ryddig... Har det ryddig resten av huset (så ryddig man kan ha det med små barn og mann som legger ting både her og der), men hobbypulten får ikke samme oppmerksomheten. Jeg vet jo hvor alt ligger, men rydding er kjeeeedeeeliiig.... Haha :-)

Mønsterark er i hvert fall fra Papirdesign og Kaisercraft (tror jeg). Bildet er funnet på nett v.h.a. google :-) Blomster fra WOC, stempel fra North Star Design og perler fra Rayher. De små pyntebærene er fra Dixi Craft.

Motivet og teksten er satt på limputer for litt dimensjon. Jeg ville at kortet skulle være rimelig enkelt, uten for mye pynt og stæsj. Synes enkle kort passer best til slike anledninger.


Innsider med stempler fra North Star Design. De har to stempelplater med kondolansetekster. Jeg har brukt fra begge her. Så har jeg stemplet svakt et løvetannstempel som er på den ene stempelplaten. Det synes bedre i virkeligheten, men dette synes jeg også passer godt på et kondolansekort. :-)

Alt i alt et kjapt kort, tok kanskje 40 min fra start til slutt :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar