torsdag 28. juni 2018

Konfirmantkort til en håndballspiller

De fleste konfirmasjonskortene til gutter jeg får bestilling på er enten fotball eller data som tema. Derfor var det jo litt kjekt at dette var til en som spiller håndball. Det er jo ikke så veldig mange gutter som spiller det. Jeg fant et silhuettbilde på nett som jeg printet og klippet ut.

Jeg har ikke kjøpt så mange ark i år, så dermed er hånballkolleksjonen min ganske så skranten. Jeg fikk dermed ty til litt andre ark også, men jeg syntes de passet bra. Det grønne er egentlig fotballserien (fra "Dagen er din") og det blå er en eldre serie ("Hell og lykke"). Tekstene er fra produktlinjen av et fjerde ark :-)

Ellers har jeg brukt tannhjul og fimlstripe fra Tim Holtz, slipscharm fra Korthobby, bokstaver fra Scrapmagasinet oglitt sort flosstråd. Sugerørene husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt.

Slihuettmotivet er limt på med limputer, sammen med flere andre panel og detaljer. Jeg liker at det er litt dimensjon i kortene mine, så limputer er flittig brukt :-)

Innsider med tekst fra Kort og Godt (øverst) og Norsk Stempelblad (nederst). En liten pengelomme også bak tekstpanelet øverst. Det er jo det konfirmantene helst vil ha... :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar