fredag 19. juni 2015

Konfirmantkort til hestejente

Dette kortet er laget på bestilling til en som driver med hest. Det var ønskelig å ha med bilde av konfirmanten, men jeg har sladdet bildet siden det ikke er en jeg kjenner eller har fått tillatelse av.

Mønsterarkene er fra Maja Design (det stripete i bakgrunnen) og Papirdesign. Bokstaver og tall er fra Storyteller, blomster er fra North Star Design og Wild Orchid Crafts. Teksten er fra North Star Design, trehjertet har jeg kjøpt privat så det vet jeg ikke hvor er fra. Det samme gjelder hestecharmen nederst til høyre. Stjernene er chipboard fra Papirdesign. Har også brukt sugerør og hvit/rosa twine. 

Har brukt litt ulike blomster, de bittesmå camilleblomstene synes jeg er så fine, og de passer innimellom andre blomster.  Har stanset ut bildet med oval Spellbinders og  satt på en ramme med Elegant Ovals. Blondekanten er laget med en Martha Stewart-punch.

Hjertecharmen er fra Korthobby.  

Har tredd litt twine gjennom hjertet (er egentlig en knapp med to hull i). Perlene er fra FabScraps og Kort og Godt.   

Bokstaver og tall fra Storyteller, limt på et banner jeg har klippet til.  

Til de ulike panelene har jeg brukt den tykke grønne tapen fra Biltema. Da blir det bittelitt luft mellom lagene (var ikke så lett å få bilde av det...)

Innsidene er noe enklere. Rammen er Captivating Squares fra Spellbinders, tekstfeltene er svertet med Distress Ink Pumice Stone og stemplet med et stjernestempel fra North Star Design. Teksten er også derfra, den kan du finne her


Ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet:
- Scrappehjertets juni- og juliutfordring: alt er lov
- Kreativ Hobbys utfordring #2: sommer
- Korthobbys sommerutfordring: inspirert av masse blomster :-)
- Papirlosjens utfordring for juni og juli: alt er lov
- Card and scraps utfordring #98: bruk dies
- Stoytellers utfordring #38: favoritt fargekombo (må si jeg lager mye kort i rosa-toner) :-)
- Papirdesigns sommerutfordring: sommer og sol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar