mandag 11. november 2019

Vinterlig shakerkort

Her har jeg laget et kort med skikkelig vinterstemning. Da jeg så dette stempelsettet til Lawn Fawn, fikk jeg umiddelbart en idé om en mørk himmel og stjerner. Lagde et shakerkort ut av dette med masse stjerner og glitter i tillegg.

Jeg har brukt Winter skies, stempelsett fra Lawn Fawn. Har stemplet og klippet ut alle elementene. De er montert på limputer i ulike høyder for dimensjon. Bakgrunnen er laget selv, jeg ønsket en følelse av kald vinter her. 

Jeg hadde ikke alle tusjene i de fargene jeg ønsket, så det ble litt sånn "man tager hva man haver" og gjør det beste ut av det. Jeg har brukt følgende farger:
Isbjørner: W3, 1, 0, 00, E55, 53, 51, 50, C3, 1, 00
Skjerf: BG99, 96, 93, 90, R89, 85, 83, 81
Trær: G99, 94, 21, E25
Snø: BG000, C1, 00
Himmel: 100, C9, B37, 26, 06, 04, 02, BG000
Måne: W3, 1, 00

I bakgrunnen har jeg stemplet noen av stjernene med selvlysende embossingpulver fra Lawn Fawn. Jeg fikk dessverre ikke til å ta noe godt bilde av disse når de lyser i mørket, men det er veldig kult!

Inni shakerdelen har jeg masse ulike paljetter, stjerner og glitter. Har også glitter på snøkanten, chunky glitter fra Lawn Fawn.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts grublis for november: vinter
- Scrap from your heart utfordring #38: jul
- Hobbygarasjens novemberutfordring: jul
- Nordsaltens hobbyklubbs utfordring #177: alt er lov



6 kommentarer:

  1. Fantastisk herlig kort. Digger glitteret du har brukt på snøen, det passet perfekt til motivene dine.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig vinter landskap og flott bakgrunn med shaker element:) Takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett
  3. Så koselig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Så herlige figurer og flott oppsett. Likte at det var et shaker kort.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen sin utfordring JUL
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. VIDUNDERLIG!!! For ett herlig kort, det ga så mange gode vibber! Digger oppsettet, og bakgrunnen du har laget var nydelig! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  6. Nydelig og stemningsfullt kort!
    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett