fredag 15. november 2019

DT CMN utfordring #111 ALT ER LOV (jul) - Team 2

Hei alle sammen! Nå er det lenge siden det har kommet noe fargeleggings-innlegg fra min side her :-) I dag er det min tur til å inspirere til den pågående utfordringen hos Copic Marker Norge. Her er ALT LOV og følger du designteamets tema, får du et ekstra lodd i hatten. Denne gangen har vi fokus på jul, så det passer jo bra for mange! :-) Her er mitt bidrag:

Jeg har brukt et digistempel fra Charlies Stamps og har farget med følgende farger:
Hjort: E49, 47, 44, 43, 42, 40, 53, 51, 50
Trær: G28, 94, BG78, 75, 72, 11, C9, E79, 77, 43
Himmel: B21, 20 (egenlaget), 01, 000, 0000
Snø: C1, 00, BG10, 70

Trærne er tegnet på frihånd og er raskt farget med de mørke G- og BG-fargene først, bare kjapt flekket litt her og der i ca treformasjon. Så BG11 og så de andre fargene litt ettersom trærne står i forgrunnen eller bakgrunnen. De bakerste har mer BG-farger. E-fargene er brukt til stamme. 

Rammen rundt motivet er fra Pretty Pink Posh og er stanset ut i tre lag. Så har jeg brukt en snøpenn på trærne og en hvit gelpenn for snøfnugg/prikker. De små snøfnuggene er fra Marianne Design og har fått en blank krystall i ulike størrelser i midten. Mønsterpapiret man kan skimte under rammen er fra Papirdesign, Julenattserien. Stempelet er også fra Papirdesign.

Enkle innsider med flere stempler fra Papirdesign, snøfnugg og krystaller. Stempelet på skrivefeltet er stemplet med Distress Oxide Pine needles.


Håper du ble inspirert av dette, jeg gleder meg til å se alle bidragene! :-) 
Ha en fin dag, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar