lørdag 1. september 2018

CMN utfordring #100!!! Septemberutfordring

I dag er det på tide med en ny utfordring hos Copic Marker Norge! Denne gangen er det dette spreke moodboardet som er til inspirasjon. 


Jeg syntes først det var litt skummelt med orange, men husk at det ikke må være orange overalt! På kortet jeg har laget er det mønsterarket som er mest orange, med bare noen detaljer på motivet som er det. Men sammen så gir det en fin helhet. Og moodboardet er kun til inspirasjon, hva man blir inspirert av er jo forskjellig fra person til person. Jeg gleder meg i hvert fall til å se hva dere der ute blir inspirert av! :-)


Jeg har brukt et digistempel fra Mo Manning (Abracadabra) og farget i følgende farger:
Orange: R89, YR09, 04, Y38, 35
Svart: 110, N10, 8, 4, BV08
Bukse: 10, 8, 5, 3
Kanin: W5, 3, 1, 00, YR, 02, 00
Hud: E08, 04, 13, 11, 01, 00, R21
Hår: E57, 43, 53, Y00

Bakgrunnen er svertet med Distress Ink. Jeg klippet meg en stensil så jeg kunne lage lyskastereffekt. Det svarte er Black soot, gult er bittelitt Spiced marmelade, Mustard seed og squeezed lemonade. Gulvet er Brushed corduroy. 

Ikke ofte jeg bruker orange ark, men jeg hadde heldigvis handlet litt spreke farger av både kartong og mønsterark for en stund siden (flaks!). Bazzillen heter Pumpkin patch og mønsterarket er fra Dovecraft (more or less). Skyene er fra Lawn Fawn (den ene skyen er montert på limputer) og bokstavene fra Scrapmagasinet. Har brukt glitterpenn fra Wink of Stella litt her og der og laget prikker over tryllestaven med glitterlim. Dottene er fra Papirdesign.

Innsider med stempler fra Norsk Stempelblad.


Håper dette kan være til inspirasjon for deg til en kul utfordring hos Copic Marker Norge. Jeg gleder meg til å se DITT bidrag! :-D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar