mandag 17. september 2018

Bryllupskort i grønt

Det kom en haug med bryllupsbestillinger etter ferien, tydeligvis mange som giftet seg i sommer! Det er alltid hyggelig å lage slike kort.

Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design (Sofiero-serien) og til min forskrekkelse oppdaget jeg at jeg var tom for dette grønne arket! Det er en av mine aller største favorittark, og jeg har brukt det masse! Hadde heldigvis et halvt ark i boksen med resteark som jeg kombinerte med et ark fra Spring Basics-serien. Å lage et kort med et halvt mønsterark er jo umulig, spesielt når jeg alltid har flere lag på. Disse arkene passet sånn ca sammen og da gjør det ikke noe å bruke litt eldre ark heller. De må jo brukes de også! :-)

Ettersom jeg hadde flere bestillinger på gang, måtte jeg gjøre det litt enkelt for meg selv. Derfor ble det et bilde fra Pinterest på forsiden. Dette har jeg delvis stanset ut, men slik at det nederste på kjolen går utenfor. Sløret har også fått et strøk med Wink of Stella og noen bittesmå perler. De små sommerfuglene er stanset ut med en minipunch fra Rayher. Charms fra Korthobby og blomster fra WOC. Teksten er skrevet ut fra pc.

Innsider med tekst øverst fra North Star Design og nederst fra Norsk Stempelblad. I bakgrunnen er det stemplet svakt med et par sommerfugler fra Kreativ Hobby og splash-stempel fra Inkido. Disse er annengangsstemplet med Distress Ink Seedless preserves.

Her ser man kantstemplingen bedre. På skrivefeltet er ikke sommerfuglene med, jeg ville la det bli igjen litt god plass å skrive på.



1 kommentar:

  1. Nydelig bryllupskort med mange flotte detaljer . Likte god at du stemplet sommerfuglene svakt , klem Synnøve

    SvarSlett