lørdag 8. september 2018

Blomsterkort - bidrag Ett Trykk

Her vil jeg vise frem et blomsterkort jeg lagde til augustutgaven av Ett Trykk. Dette var til fargeutfordringen og det var farger i rødt og grønt som var tema.

Jeg synes dette blomsterstempelet fra Avery Elle - Floral Bouquet er sååå fint! Teksten hører med til samme stempelplate og er embosset i gull på litt brun Bazzill. Rammen rundt er fra Pretty Pink Posh. Hobbykunst er den eneste butikken i Norge som fører denne produsenten, men disse rammene tas kun inn på forespørsel siden det er limited edition. Jeg har stanset ut fire rammer i mørk grønn Bazzill som jeg har limt oppå hverandre. 

Motivet er farget med Copics i følgende farger: 
Rødt: RV99, R59, 56, 46, 43
Gult: YR16, Y17, 15
Brunt: E29, 27, 25, 21
Grønt: G29, 46, 24, 40
Bakgrunnen er laget med G40 og blender.

Stilkene har fått et lag med glossy accent på de ytterste bærene og har lagt litt glitterlim innerst på blomstene. Har brukt klare gumdrops fra Your Next Stamp som pynt. 

På innsiden har jeg farget de andre blomstene fra stempelsettet sammen med den andre teksten. Blomstene er farget med de samme fargene som på forsiden. Her har jeg kun lagt på to rammer oppå hverandre. Blomstene er bøyd litt i kantene slik at står litt ut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar