torsdag 22. mars 2018

Cupcake

Dette kortet er det første motivet jeg fargela med no-lines teknikk. "Det har jeg aldri prøvd, så det klarer jeg sikkert! :-P Det ble også clean and simple, som flere andre kort i det siste :-) Gøy å lage noe i en relativt ny stil for meg, og siden jeg ikke har fargelagt aktivt så lenge synes jeg det er fint å ha motivet i fokus :-)

Motivet er annengangsstemplet med Memento - Coffee. Mønsterarket husker jeg dessverre ikke hvor er fra....

Farget med Copics i følgende farger:
Bringebær: RV99, R56, 46, 20, 000
Glasur: R24, 21, 20, 000 
Kake: E49, 47, 44, 42, 40
Form: E79, 77, 74, 71, 70
Bakgrunn: C1, C00
Glitterlim på bringebæret og glasuren
Strøsselet er et stempel og stemplet med Distress Worn Lipstick

Teksten i pebbles'en fikk jeg av en medscrapper på et treff og jeg satt på en epoxysticker med glitter. Panelet er limt på glitterkartong fra Søstrene Grene og satt på foamtape for litt dybde.

Innsiden med cupcaken svakt stemplet med Distress Spun Sugar.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Papirlosjens marsutfordring: pastellfarger
- Scrappelysts marsutfordring: favoritt (ikke så mye produkt, men heller stil:-))


5 kommentarer:

  1. Nydelig C&S.
    Liker den enkle stilen veldig godt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Så flott, dette likte jeg veldig godt!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen inne hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  3. Lekkert 😊 Takk for st du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert kort og nydelig fargelagt motiv.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  5. Flott fargelegging og pent kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett