fredag 16. mars 2018

Blomsterkort - Pretty Pink Posh

Disse blomstene fra Pretty Pink Posh falt jeg helt for. De er såååå fine. Og man kan farge de akkurat som man vil. Det finnes også dies til så man slipper å klippe ut, det er genialt. På dette kortet har jeg brukt alle blomstene og bladene i settet.

Til bakgrunnen har jeg brukt Distress Ink (Stormy Sky og Moved Lawn) og Distress Oxide (Peacock Feathers og Cracked Pitachio). Oxide-putene er mye enklere å blende i hverandre, da de har mer chalk-følelse enn Ink-putene. 

Blomstene og bladene har jeg klippet ut og formet litt (det kom ikke frem på bildene) slik at de ikke blir så flate. Paljettene (fra PPP og Rayher) har jeg limt på her og der og den ovale rammen fra Pretty Pink Posh digger jeg. Den fås ikke tak i i Norge, dessverre. Foreløpig..... 

"Hello" er ogå en die fra PPP og en del av "Hello friend". Jeg har stanset ut i mosegummi og farget med Copics (samme farger som blomstene).

Blomstene er fargelagt i følgende farger: 
R39, 29, 25, 23, 21
E08, YR16, Y17, 15
G29, 09, 05, 02

Blomstene har fått et lag med glitterlim - Sprinkled Sugar

Enklere innside med tekst fra Paper Smooches (Magic sampler), stanset ut med oval ramme fra Rayher.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar