torsdag 10. september 2015

Kort til en musikkelsker

Nå er det allerede blitt september og det er på tide med en ny utfordring fra North Star Design. Denne gangen er det en skisse som skal brukes og slik ble mitt bidrag. Du kan vinne et gavekort på 200,- som kan brukes i nettbutikken. Her kommer du direkte til utfordringen :-)

Dette er skissen jeg har tatt utgangspunkt fra.

Dette er et nytt stempel som slippes på StempelScrap-messa. Det er flere i samme serie, og jeg synes de er skikkelig kule! Passer perfekt til guttekort, både til unge og eldre. Kan nok tenke meg at disse kommer på en del konfirmasjonskort til våren :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Kort og Godt, Retro rød og blå. Filmstripe, svart tråd og en musikkcharm er eneste pynten. Hipp, hipp hurra kommer fra denne Gratulererplaten. Jeg har klippet opp stempelet slik at jeg kan bruke det på to linjer. Stjernene er stemplet med Distress Pumice Stone rett på mønsterarket. Det samme er noterekken på motivet. 

Motivet er klippet ut og limt på en svart matte. Satt på limputer fra Søstrene Grene. Disse er ikke så høye, så fikk ikke så godt bilde av det.  

Etter at motivet er stemplet, har jeg svertet med ulike Distress Ink-farger. Spices Marmelade, Mustard Seed, Tea Dye og Pumice Stone, øverst til nederst. Kan også tenke meg at dette motivet blir enda kulere om man embosser det i svart. Det blir neste gang :-) 

Har brukt de samme arkene på innsidene, bare baksiden av det rød øverst. Har også stemplet med samme notestempel som på forsiden. Hurra for deg kommer fra denne småtekst-platen og her kan du finne Ønsker deg en super dag.


Ønsker alle dere der ute en super høstdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar