torsdag 23. april 2015

Bryllupskort

Her har jeg laget et bryllupskort på bestilling. Bildet er funnet i Facebook-gruppa Digistamp, der har de veldig mange flotte bilder til alle anledninger :-) Dette bildet har jeg brukt på bryllupskort før også, så hvis du synes det ser kjent ut, er det nok derfor :-)

Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design (det bakerste og det lille panelet på tvers), men det lille firkantede er fra Papirdesign. Teksten er skrevet ut fra pc, alle kanter er svertet med Distress Ink Pumice Stone. 

Motivet er stanset ut med Spellbinder Labes 4 med Gold Labels 4 i hvit Bazzill bak. Doily Lace-punch fra Martha Stewart er brukt på det horisontale panelet.

Det rosa hjertet er fra North Star Design, det samme er de små rosa knoppene. Ellers er det blomster fra Storyteller og WOC, og pyntebær fra Magnolia. Stjernene er fra Nille og har fått et lag med glitterlim over seg. Var ikke så lett å få et godt bilde av det. Nøkkelcharmsen og den med LOVE er kjøpt på et marked i Roma.

Har laget en liten bakside her så kortet ikke spriker så i andre enden. Mine bestillingskort har en tendens til å ha mange lag med papir, så de blir litt tykke. Men god valuta for den som bestiller, da!  :-)

Stempelet inni kan du finne her. Jeg har også brukt "fossefall av hjerter" i kantene, stemplet med Distress Pumice Stone - svakt stemplet. 

Enkel bakside med de samme Maja-arkene.


Jeg ønsker å delta i følgende utfordringer med dette kortet:
- Kort o Manias utfordring #128: bruk dies/punch
- Card and Scraps utfordring #95: merkedager (bryllup)
- Storytellers utfordring # 36: bruk blomster
- Scrappelysts aprilutfordring: bruk blomster


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar