torsdag 1. mars 2012

Jeg har vunnet!


Nå er det et par uker (++) siden jeg la inn noe nytt innlegg, og gjett om jeg ble overrasket da jeg bladde nedover sidebaren min! På kortgleders blogg så jeg nemlig mitt kort, og gjett hva: Jeg har blitt trukket ut som vinner av kjærlighetsutfordringen i februar! WHOHOOO!!! :-D

Jeg har jo aldri vunnet noe i hele mitt liv, så dette var jo virkelig moro!

Det var med dette kortet jeg vant:
 
Mer info finnes her.
Og beviset finnes her :-)

NÃ¥ ble kvelden reddet :-) Og jeg gleder meg til pakke i posten :-)






7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse!Så morro at kortet ditt vant.Jeg fikk opp feil melding på kortet ditt,så jeg får ikke sett det på bloggen din her?
    Tusen takk for kommentaren i bloggen min.Ja det var spellbinders jeg har brukt og er kjempe avhengig av dem...klarer meg ikke uten,hihi..og fler har jeg shoppa.Velkommen igjen
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Gratulere og kortet var flott:)
    bente

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse, nydelig kort!! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse, kortet er nydelig :) Jeg ble en favoritt hos Anonyme Scrappere nylig, kjempegøy at andre liker det man lager :D

    SvarSlett
  5. SÃ¥ moro :jippi: , supre du !!! Fortjener det virkelig!!!! HÃ¥per det blir masse masse flere premier <3 <3 <3

    SvarSlett
  6. Kjempemoro... Lekkert kort.. Nydelig med alle perlene! :o)

    SvarSlett