torsdag 1. mars 2012

Pensjonistkort



Her kommer et kort jeg lagde for ganske lenge siden, men har ikke lagt det ut her enda... (det gjelder visst for en god del kort) Må skjerpe meg her altså... :-)

Uansett, dette kortet ble laget til en populær dame som gikk av med pensjon rett før jul. Det var trist for minstejenta, for alle var jo sååå glad i henne.... Men som små barn glemmer hun fort og savnet bleknet ganske fort. Men skal si jubelen sto i taket da hun kom på besøk for en stund siden! :-)

Denne dama er skikkelig sprek! Hvis jeg er like sprek når jeg er over 60, skal jeg være sjeleglad! Her snakker vi daglig joggetur på en times tid (hun bor like ved, derfor vet jeg det. Spionerer ikke, altså!) :-)

Kortet ble gitt sammen med en gave fra alle foreldrene i bhg (så godt som ALLE har hatt med henne å gjøre) på vegne av FAU. Og gjett om det ble godt mottatt :-) Det er moro å se når folk blir så glad for det man lager.

Nå ble det mye snakk, her kommer kortet :-)

 Her har jeg brukt mønsterark fra Inkido (tror jeg...) og Maja Design, bølgepapp, kakeserviett og blomster fra WOC/NSS. Den herlige dama er fra Art Impressions og passet helt perfekt :-)

 Farget med Promarkers

 Magnolia swirl og bølgepapp. Alle kanter og pappen er svertet med Walnut stain.

 Blomster

 Enkle innsider. Glemte å ta bilder før jeg skrev.... :-)

 Og baksiden :-)



Blir glad for alle kommentarer jeg kan få! Håper du tar deg tid til å legge igjen en :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar