tirsdag 28. september 2021

Bunadskort til konfirmanten

Hei! For en stund siden fikk jeg bestilling på et konfirmasjonskort, bestiller ønsket et bunadskort, et lignende jeg har laget tidligere (her). En ganske takknemlig bestilling. Motivet er ganske stort så det er ikke plass til mye annet på kortet. Diecuts i flere lag og noen blomster, vipps ble det et kort! :-)

Mønsterark fra Papirdesign, det samme er klistremerker, charm og dotter. Rosene er fra Wild orchid crafts. Diecuts med dies fra Scrapmagasinet. Alfabetet er noe av det jeg bruker aller mest av alle de produktene jeg har. Bokstavene er så anvendelige til kort!

Motivet er stanset ut med rektangeldie fra My Favorite Things og montert på foamtape. Diecut'ene er stanset ut 3-4 ganger og limt sammen.

Motiver er fargelagt med Copics i følgende farger:
Rødt: R89, 59, 46, 29, 27
Svart: 100, C9, 7, 5
Hvitt: C3, 1, 0, 00
Gull: E25, YR23, Y15, 11
Grønt: BG99, 96, 93 (bunad) og G46 og 40 i tillegg på buskene
Blått: B34,32, 30 (hjemmelaget), 0000

Innsider med tekst fra North Star Design (øverst) og Norsk Stempelblad (nederst). I bakgrunnen har jeg stemplet et søljestempel fra Papirdesign med lys grå stempelpute.




Takk for titten! Ha en fortsatt strålende dag! :-)

1 kommentar:

  1. Så vakkert konfirmasjonskort , flotte ark og nydelig fargelagt motiv . Likte godt innsidene og eg , klem Synnøve

    SvarSlett