lørdag 11. september 2021

Til en pensjonist

Hei folkens! Scrappelyst har grublis-utfordring i bloggen i dag. La deg inspirere! Det kan være så mangt: et kort eller LO en av DT-ene har laget, en fargepalett, en skisse eller andre ting. Jeg har latt meg inspirere av en av palettene i bloggen. Har lagt til et par andre farger også, det må jo være greit :-)

Kortet er laget til en tidligere kollega som har gått av med pensjon. Hun har hatt ansvar for den største analysemaskinen og for kvalitetssikring, så da ble det tema rundt det. Litt vanskelig å tegne inn en hvit analysemaskin, men den skulle bare være i bakgrunnen så da ble det sånn ca. :-)

Mønsterark er fra Studio Light, bakgrunnsstempler og klistremerker er fra Papirdesign, blomster fra Wild orchid crafts og Prima, dotter fra Webster's page, minidoily fra X-cut og bokstaver fra Scrapmagasinet. Bannerne er stanset ut med die fra Lawn Fawn - en stor favoritt her i hus! :-)

Jeg har stanset ut motivet med stor rektangeldie fra My Favorite Things og montert på foamtape. Jeg lager ofte mine kort stående slik, synes det gjør seg godt.

Motivet er fra Art Impressions (fra Proud Nurse-platen) og fargelagt med Copics i følgende farger:
Hud: E13, 11, 21, 01, 000
Hår: E47, 44, 53, 51, C3, 1, 0
Klær: C3, 1, 0, 00
Maskin: C3, 1, 0, 00, Y38, BG000, 0000
Gulv/sko: N8, 6, 4, 2, 0
Bakgrunn: E51, 50

Innsider med stempler fra North Star Design og huldra. Tekstpanelene er stanset ut med samme rektangeldie som motivet på forsiden. Det ene stempelet på skrivefeltet er stemplet med Distress oxide Peacock feathers.


Håper du ha lyst til å bli med på utfordringen! Det er bare å slå seg løs! :-)

Så ønsker jeg alle sammen en riktig flott dag videre. 
Og god helg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar