onsdag 8. september 2021

Kort i høstfarger

Hei! I dag kommer jeg med litt inspirasjon til utfordringen hos Copic Marker Norge sin september-utfordring :-) Høsten kommer med stormskritt og selv om det er knallvær her på østlandet enn så lenge, er det kaldt om natta og ikke lenge før høsten setter skikkelig inn. I utfordringen for september er ALT ER LOV som vanlig, men du få ekstra lodd om du følger temaet "Høstfarger". 
Her er mitt kort:

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Klistremerker og bærkvister er også derfra. Bladene er fra Elizabeth craft design, blomstene er fra Wild orchids craft. Under blomstene har jeg limt på litt sisal kjøpt i en blomsterbutikk. Motivet er stanset ut med sømdie fra My Favorite Things.

Motivet er et digistempel (hadde ikke notert produsenten her så den er jeg usikker på). Følgende farger er brukt:
Gresskar: YR18, 14, 12, 21, 07,E84, 82, 37, 33
Stilker: YG99, 95, 91 E25, 23, 87
Trillebår: E49, 47, 37, 27, 25, 23, 21
Mais: YR23, Y32, 11
Blader: BG96, G99, 94, 82
Gress: E87, 84, 81, G94, 82
Himmel: B34, 32, 30 (hjemmelaget), B60, RV00

Motivet er montert på foamtape, to av vimplene er også montert på dette, for å skape litt dimensjon. Rammen rundt motivet er fra My Crafty Times.



Innsider med stempler fra Papirdesign og Kort og Godt.



Da ønsker jeg deg en riktig så god septemberdag videre. 
Håper solen skinner der du er også! :-)
Høstklem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar