torsdag 7. mai 2020

SMIL!

Dette kortet er et lite resteprosjekt hvor jeg har brukt en bakgrunn jeg lagde med alkoholblekk for lenge siden. Det er gøy å leke med alkoholblekk og jeg håper å få tid til å prøve ut noen nye idéer jeg har i hodet snart. Denne bakgrunnen ble egentlig bare et sammensurium av ulike farger og noe jeg egentlig skulle kaste. Men man kaster vel ikke noe som kanskje kan brukes?? Vel, det ble i hvert fall et lite kort som sikkert kan brukes en gang :-)

Bakgrunnen er laget med litt grønt, litt blått, lilla, sølv og rosa. Så har jeg sprutet litt Copic cleaner på her og der som lager de flekkene. Oppå dette har jeg embosset et stempel fra Studio Light og limt på noen store bokstaver fra Altenew. De er stanset ut tre ganger i sort kartong og så en gang i sølv glitterkartong fra Søstrene Grene. Og det var faktisk det hele.

Bakgrunnen er limt på en matte av glitterkartong for å ta igjen fargen på bokstavene. Ikke så ofte jeg lager så enkle kort, men det er litt moro det også :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar