lørdag 28. desember 2019

Toffifee med gavekort

Toffifee er alltid hyggelig å gi bort. Som en liten vertinnegave, ekstragave til noen du kjenner godt eller som en liten oppmerksomhet til venner/kjente. Her har jeg kombinert idéen med et gavekort (som egentlig er selve gaven). Gavekortet er et årskort på de private veiene i marka og skogen her vi bor, så da passet det bra med trær på esken :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design og Papirdesign, fint å få brukt litt resteark :-) Så har jeg endelig fått brukt tre-stemplene (og dies) som Papirdesign kom med nå før jul. Jeg har hatt en idé om hvordan jeg skulle få brukt de helt siden jeg så de første gang. Her har jeg stemplet med grønt (Memento Cottage Ivy, Bamboo og Rich cocoa) og embosset med hvitt oppå. Det er to stempler som hører sammen til hvert tre. Da får man flotte trær med snø på :-) 

Bannerdie som jeg har forlenget slik at den synes på begge sider av "teltet", trær fra Søstrene Grene og litt falsk snø.

Noen dotter og krystaller fra Papirdesign i hjørnene på banneret.

Trærne er montert på limputer slik at de står opp fra bakgrunnen. Og i følge eldste datteren, måtte det være en stjerne i toppen av treet. Det ble en krystall, men det var godkjent :-) Ellers er det snøfnugg stanset ut av en kantpunch fra Martha Stewart og små bling fra Kort og Godt.

På baksiden fikk gavekortet plass i en liten lomme. Denne er laget ved å stanse ut en bølgekant med die fra Pretty Pink Posh. God jul-die fra Papirdesign. 



1 kommentar: