torsdag 26. desember 2019

Takk for hjelpen

De siste årene har jeg hatt mye trøbbel med en ankel som først ble knust, feiloperert og så reoperert en rekke ganger. Dette har vart i åtte år og senest i høst hadde jeg en operasjon, forhåpentligvis den siste. Denne var veldig liten i forhold til den jeg hadde i fjor da de måtte flytte om på deler av foten. Det har tatt lang tid å komme seg igjen etter denne og jeg har hatt god hjelp av fysioterapeuten min hele det siste året. Fra å nesten ikke kunne belaste beinet har jeg jobbet meg oppover slik at styrken i både beinet og resten av kroppen har blitt bedre og bedre.

I den forbindelse syntes jeg fysioterapeuten fortjente en liten oppmerksomhet til jul og jeg lagde derfor en enkel eske til ham. En enkel mann, så derfor tilsvarende enkelt pyntet :-)

Jeg har brukt mønsterark fra Studio Light, motivet er også derfra, fra en blokk med utklippsmotiver. Synes arkene er så fine med mange fine detaljer, så jeg syntes ikke det var nødvendig med mer pynt heller. Noen snøfnugg og en tekst, det holdt her.

Teksten er fra Papirdesign, snøfnuggene fra Marianne design. Flappen foran er stanset ut med en liten Spellbindersramme og så har jeg limt på en stor halvperle og en sølvramme til denne.

Stempel fra Papirdesign på innsiden.



1 kommentar:

  1. Arkene og motivene fra Studio Light er så nydelig at trenger ikke mye pynt. Esken ble nydelig❤ og så hyggelig å gi då fin gave til fysioterapeuten sin. God bedring og ha en fortsatt fin jul🎄🎅

    SvarSlett