mandag 30. desember 2019

Små julekort med restepapir, 10x10 cm

Tiden løp litt fra meg før jul og jeg rakk ikke alt jeg skulle gjøre. Det ble jul likevel og vi har hatt noen supre dager med familien. Det er lenge siden vi har fått slappet av så godt som vi har gjort nå, det var helt nødvendig. Enda har vi noen fridager før hverdagen bryter løs.

Jeg lagde noen småkort før jul med restepapir. Dette er kjekke kort som også kan brukes som til og fra-lapper. Eller festes på en liten gave/blomst. Alle produkter er fra Papirdesign (bortsett fra sølvkorkene) og alle kortene er laget kun med papirrester.

Fra venstre: Arket med ekorn, brukt på begge sider. Die'en er egentlig vertikal med en stjerne mellom ordene. Denne klippet jeg bort og brukte ordene hver for seg. Tre små krystaller i hjørnet som pynt. 
I midten: ark med blader er baksiden av et grått ark med tekst, julekulen med God jul er stanset ut fra baksiden av et ark med julekrydder.
Til høyre: ark med blåmeis brukt på begge sider, granbar kvist-die og en bruskork med tekst fra et annet mønsterark. Her står det "Fra oss til dere". Teksten er fra baksiden av en produktlinje på et av arkene. Passer perfekt å bruke på småkort som dette :-)

Tre små til med bruskorker og strimler av papir. Disse er fra samme ark, brukt forside og bakside. De er jo like fine på begge sider. Motivene i korkene er stanset ut med 1" punch fra mønsterark. Her er det kun noen krsytaller som pynt :-)

Bruskorkene kjøpte jeg på en messe for flere år siden og jeg husker ikke hvor de er fra. Emballasjen forsvant fort... Nå er jeg nesten tom og ønsker å kjøpe flere, men har ikke funnet slike igjen. Så må nok lete litt ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar