tirsdag 17. desember 2019

Hjemmelaget lyslenke

Hei! I desember kommer alle julelysene fram. Julestjerner i vinduene, telys og kubbelys på bordet, adventslys og andre pyntelys. Jeg har laget en egen lyslenke med snøkrystalldies og det beste var jo at det var så enkelt! Dette kan alle klare :-)

Til denne har jeg brukt to ulike snøkrystalldies. På noen har jeg stanset ut i både hvitt og sølv, mens på andre har jeg bare stanset ut i hvit kartong. Jeg har bøyd litt i snøkrystallene for at de skal stå litt ut på midten, de er bare limt ytterst i taggene.

Jeg har brukt en standard lyslenke (LED) med 15 lys. Lenken er festet med glue dots i to tagger på hver krystall. Har passet på at selve pyspæren er i midten av snøkrystallene.

Tykk hvit kartong (jeg har brukt Bazzill Marshmallows) og glitterkartong i sølv fra Søstrene Grene.



Og det ble skikkelig fint i mørket :-)


Jeg har brukt følgende produkter:

Håper du også ble inspirert til å lage litt enkel julepynt! :-)



1 kommentar:

  1. Denne ble skikkelig lekker! Så enkelt og effektfullt. Det må nok testes :D
    Klem Wenche

    SvarSlett