søndag 8. september 2019

Til en super jubilant

Hei! Denne måneden har Copic Marker Norge gjort litt om på utfordringene og vi har nå utfordringer som strekker seg over en måned av gangen og litt inspirasjon gjennom hele måneden. Selve innleveringen av bidrag skjer på Facebook i gruppen vår der (Copic Norge). Håper dette kan være med å gjøre det enklere for folk å delta :-)

Månedens tema er BURSDAG (siden CMN har bursdag i september) og dette er mitt bidrag. Et kort til en jubilant i sarte herlige farger.

Formatet på dette kortet er litt uvant for meg, men jeg likte dette godt. Det er fint å lage ting man vanligvis ikke gjør så mye innimellom også. Jeg har brukt mønsterark fra Prima - Santorini. Blomstene er også for det meste fra denne kolleksjonen (og noen fra WOC). Ellers har jeg brukt chipboard fra Scrapiniec, charms fra Korthobby, stempler fra Norsk Stempelblad og tall fra Scrapmagasinet. Alle kanter er rufset litt, og det øverste mønsterarket er montert på foamtape for å skape en "ramme" rundt motivet.

Motivet er fra Tiddly inks - Take my away og er farget med Copics i følgende farger:
Hud: E17, 13, 11, 00, 000, R20
Hår: E57, 55, 53, 50
Badekar: N4, 2, 0, blender
Såpebobler: R22, 21, 20, C00
Gult: YR16, Y38, 35, 32
Vegg: BG10, blender
Gulv: C3, 1, 00


Tallene er stanset ut i rosa kartong to ganger og embosset med klart embossingpulver.

På dette kortet ønsket jeg å ha motivet bak mønsterarket, men som en ramme. Her ser man litt av limputene rundt motivet for å løfte arket litt opp.

Innsider med stempel fra Norsk Stempelblad og skrivefelt med Spellbinders Floral oval-ramme. 



1 kommentar: