fredag 14. desember 2018

Juleklem

Her kommer et veldig enkelt kort fra meg igjen. Det er visst året for enkle kort, dette :-) Jeg fikk et nytt stempel i posten som jeg bare måtte prøve og forestilte meg en nattlig himmel på dette motivet.

Motivet jeg har brukt er fra Marianne Design (Christmas Village), snøfnuggene er også fra Marianne Design og stanset ut i sølvkartong. "Juleklem" er en die fra Kaboks og stanset ut tre ganger i kartong som jeg har farget i samme farger og hatt glitterlim oppå.

Jeg har brukt Copics i følgende farger:
Himmel: 100 (black), C9, B39, 37, 34
Hus: W5, 3, 1, E74, 71, C3, 1, Y17 til lysskinn og E47 på dørene
Trær: G29, 46, 43, Y17
Snø: B000, BG000
Hvit gelpenn til stjerner. 

Det gikk kjapt å fargelegge himmelen, her var jeg heller ikke supernøye. Jeg ville ha det litt lysere rundt husene og røyken fra pipene slik at denne syntes bedre. Gikk over himmelen 2-3 ganger for å få den dybden jeg ønsket, brukte mer mørkt øverst enn jeg først tenkte for å få det skikkelig mørkt :-)

Glemte dessverre å ta bilde av innsiden, der hadde jeg en tekst fra Huldra design, stemplet med Distress oxide chipped sapphire og embosset med klart embossingpulver.



1 kommentar:

  1. Nydelig kort😘er Diesen fra Marianne Design?😊det må jeg bare ha😊er på jakt etter slike dies😊

    SvarSlett