torsdag 20. desember 2018

Enkelt julekort helt på tampen

Det lages gjerne julekort helt til siste liten og her er et enkelt kort helt på tampen av årets produksjon.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign - Hjem til jul (stjernesludd og blåtime). Som hovedfokus har jeg brukt denne julekuledie'en fra Hero Arts. Den syntes jeg var så fin og den skal definitivt brukes mer til nesten år! 

Under kulen har jeg stanset ut "Juleklem" som er en die fra Papirdesign. Stanset ut i mønsterark og hvit mosegummi. Både teksten og julekulen er limt på med foamtape for litt dimensjon.

På julekulen har jeg brukt glitterpenn fra Wink of Stella og litt ekstra glitterlim her og der. Noen av snøfnuggene er pyntet med små halvperler (2 og 3 mm) fra Rayher. I toppen er det bånd og en liten bjelle, også fra Rayher. 

Innside med tekst fra Papirdesign, fra stempelplaten Stress ned.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar